Ako si vybrať správny ERP systém

Chcete si vybrať ideálny informačný systém pre vašu spoločnosť? Stiahnite si e-book, v ktorom sa dozviete, ako postupovať pri jeho výbere.

Čo nájdete v e-booku:

  • čo je ERP systém
  • ako si vybrať ideálne riešenie
  • ako na výber dodávateľa
  • implementácia ERP systému

Riadenie všetkých procesov v stredne veľkých spoločnostiach

Asseco HELIOS Orange je dlhoročná jednotka na trhu SME firemných softvérov v Českej republike a jeden zo silných hráčov na Slovensku. Pokrýva všetky dôležité firemné procesy a vyniká v špecifických brandžových riešeniach. Sadne aj Vášmu biznisu.

Funguje na báze Microsoft, takže je mimoriadne intuitívny. Pri práci s Asseco HELIOSom určite oceníte vysokú mieru personalizácie. Značnú časť systému si môžete upraviť a nastaviť podľa seba tak, aby dokonale vyhovoval Vašim zvyklostiam a postupom.

Jeden systém, množstvo výhod

Intuitívne ovládanie
Intuitívne
ovládanie

Systém pracuje na báze Microsoft, preto je ovládanie intuitívne pre každého užívateľa Windows a Office.

Možnosť personalizácie
Možnosť
personalizácie

Značnú časť systému si viete nastaviť a upraviť podľa seba.

Osvedčený český softvér
Osvedčený
český softvér

Jednotka na českom trhu. Viac ako 6200 inštalácií v ČR a SR. Spoľahnite sa aj Vy.

Variabilná cena
Variabilná
cena

Ponúkame kvalitné riešenie za rozumné peniaze - vždy s ohľadom na veľkosť spoločnosti.

Pre každé odvetvie
Pre každé
odvetvie

Know-how najväčšej partnerskej siete v ČR dokáže riešiť aj tie najšpecifickejšie oblasti biznisu.

Dokonalá integrácia
Dokonalá
integrácia

Možnosť prepojenia s ľubovoľným softvérom a prehliadanie dát z iných programov priamo v našom riešení.

Riadenie všetkých procesov v stredne veľkých spoločnostiach

Asseco HELIOS Orange v rámci svojej komplexnosti poskytuje dokonalú mieru prepojenia jednotlivých modulov.

Je charakteristický jednoduchou obsluhou, pokročilými manažérskymi nástrojmi, vysokou bezpečnosťou údajov a vysokou mierou prispôsobivosti pre individuálne potreby spoločnosti.

Vďaka Asseco HELIOS Orange získate dokonalý prehľad o Vašom podnikaní a situácii na trhu. Ponúka vysoký stupeň automatizácie rutinných operácií a nástroje, ktoré zefektívnia procesy vo Vašej firme, takže dokáže znížiť Vaše celkové náklady.

Váš biznis má našu plnú podporu

Postaráme sa nielen o softvér, ale aj o všetky Vaše požiadavky

Podpora a servis sú pre nás rovnako dôležité ako naše produkty. Sú zárukou, že implementácia a fungovanie systémov bude u Vás prebiehať hladko a bez problémov.

Môžete počítať s našou podporou pred implementáciou, počas prevádzky informačného systému aj s pomocou pre používateľov.

Zabezpečíme Vám analýzu nasadenia informačného systému, audit a návrh IT infraštruktúry, dodávku, inštaláciu a konfiguráciu SW, implementáciu informačného systému a vedenia projektu, možnosti financovania, záruku bez obmedzenia a SQL Runtime licence.

Systémy vieme prispôsobiť na mieru Vášho biznisu. Zákazkové úpravy, monitorovanie prevádzky informačného systému, audit využitia firemných informácií, audit prevádzky informačného systému ani ISDOC Viewer pre nás nie sú žiadnym problémom.

Chceme, aby ste našim systémom dobre porozumeli a vyťažili z nich maximum. Preto ponúkame vzdelávanie zamestnancov. Poskytujeme aj informácie na sebavzdelávanie a umožňujeme zdieľanie znalostí. Hotline a vzdialená správa, pravidelné konzultácie a servisné služby sú samozrejmosťou.

Asseco HELIOS Orange Hotline

  • telefón: +421 2 20677 255
  • email: hotline.orange@helios.eu

Hlavné moduly

Business Intelligence

Sleduje komplexné údaje o spoločnosti, podporuje rozhodovacie procesy a analyzuje úplnosť dát.

CRM

Identifikuje potencionálnych zákazníkov, pomáha efektívne riadiť obchodných zástupcov a vyhodnocuje obchodné aktivity.

Ekonomika

Poskytuje jednoduchý prístup k informáciám o kľúčových ekonomických záležitostiach dôležitých pri rozhodovaní o ďalšom rozvoji firmy.

Výroba

Riadi výrobu, zabezpečuje technickú prípravu výroby a zaisťuje kapacitné plánovanie.

Mzdy a personalistika

Umožňuje efektívne spracovanie všetkých typov miezd jednoduchou evidenciou personálnych a mzdových údajov zamestnancov.

Obchod a marketing

Efektívne obstaráva obchodné doklady, obsahuje systém cenotvorby, podporuje čiarové kódy, automaticky generuje dodávateľské objednávky.

Mobility

Prostredníctvom mobilných telefónov a tabletov umožňuje prácu s údajmi skutočne kdekoľvek.

Doprava

Zjednodušuje plánovanie jázd, sleduje technický stav vozidla, vyčísli ročnú výšku dane.

Servis

Zjednodušuje plánovanie jázd, sleduje technický stav vozidla a vyčísli aj ročnú výšku dane.

Document Management System

Umožňuje efektívne spracovať akékoľvek dokumenty a informácie (elektronické súbory, oskenované dokumenty, zvukové záznamy).

Quality Management System

Riadi kvalitu a pokrýva kľúčovú agendu súvisiacu s manažovaním, meraním a plánovaním činností organizácie tak, aby sa zvyšovala výkonnosť.

E-commerce

Rieši oblasti od distribúcie nákupu, predaja, marketingu a servisovania produktov prostredníctvom elektronických systémov i prostredníctvom internetu.

Workflow

Automatizuje a riadi procesy naprieč celou firmou a zabezpečuje sledovanie toku dokladov aj stav ich spracovania.

Poľnohospodárstvo

Riadi, sleduje stavy a vykonáva kalkulácie výsledkov v priebehu mieniacich sa podmienok.

Skladová evidencia

Slúži k tvorbe skladových dokladov a inventúr.

Nástroje prispôsobenia

Slúžia k rozšíreniu možností systému a na jeho úpravy tak, aby čo najviac vyhovoval požiadavkám zákazníka.

Opierame sa o preverené technológie a štandardy

V dôsledku neustáleho rozvoja produktu Asseco HELIOS Orange odporúčame pravidelne aktualizovať softvér.

Nižšie nájdete odporúčané parametre technického vybavenia. Požiadavky sú uvedené iba pre operačný systém, databázový server Asseco HELIOS Orange. Neberie sa ohľad na ďalšie aplikácie a služby bežiace na pracovnej stanici alebo serveri (okrem MS Office), ktoré ďalej zvyšujú nároky na HW. Taktiež nie je braný ohľad na veľkosť databázy/databáz Asseco HELIOS Orange - tu treba posúdiť HW nároky samostatne a HW nároky prípadne upraviť.

Monoinštalácia

Asseco HELIOS Orange je nainštalovaný len na jednom počítači. Databáza aj aplikácia sú pustené na tom istom PC formou lokálneho prístupu. Poznámka: Pri predpokladanej veľkosti databázy alebo databáz > 1 GB odporúčame konfigurácie konzultovať s nami.

Server

Asseco HELIOS Orange je nainštalovaný len na dedikovanom SERVERI. SERVER spravuje databázu a zdieľa klientom aplikáciu na sieti. Za daných podmienok môže byť SERVER zároveň KLIENTOM formou prístupu cez vzdialenú plochu (RDP). Poznámka: Voľba počtu a výkonu procesorov závisí predovšetkým od počtu používateľov. Voľba veľkosti RAM závisí od počtu databáz. Pri počte používateľov > 10 a/alebo predpokladanej veľkosti databázy > 5 GB odporúčame konfiguráciu konzultovať s nami.

Klient

Počítač KLIENTA systému Asseco HELIOS Orange v počítačovej sieti, kde je inštalovaný aj SERVER. KLIENT spúšťa aplikáciu zo zdieľanej zložky a pripája sa k databáze na SERVERI formou sieťového prístupu (LAN, WAN). Za daných podmienok môže KLIENT pracovať priamo na SERVERI formou prístupu cez vzdialenú plochu (RDP). Poznámka: Pri predpokladanej veľkosti databázy alebo databáz > 4 GB odporúčame konfiguráciu konzultovať s nami.

Online prezeranie dát v systéme Asseco HELIOS Orange pomocou smartfónu alebo tabletu

Čo je HELIOS Zoom?

Naozaj užitočný pomocník na cesty. Umožní Vám prezrieť si akékoľvek dáta z Vami vybranej časti systému Asseco HELIOS Orange pomocou smartfónu alebo tabletu. Nezáleží, či máte Android, iOS, alebo Windows.

Ľahko sa dostanete ku všetkým dôležitým údajom o dodávateľoch, odberateľoch aj o celkovom dianí vo firme. Navyše môžete záznamy editovať a schvaľovať faktúry alebo dovolenky.

Aké má HELIOS Zoom možnosti a výhody?

  • Reporty z Asseco HELIOS Orange sú k dispozícii kedykoľvek a kdekoľvek. Môžete si ich pripraviť sami, a potom si jednoducho vybrať, ktoré chcete vidieť vo Vašom zariadení.
  • Okamžité schválenie všetkých potrebných dokumentov, napríklad faktúr. Zažiadať o dovolenku alebo ju schváliť môžete kedykoľvek a kdekoľvek.
  • Založenie nového odberateľa alebo dodávateľa vrátane kontaktných údajov a záznam z jednania viete urobiť priamo na mieste.
  • Máte prístup k potrebným informáciám o stave faktúr alebo o predložených ponukách, prípadne pohľadávkach Vášho zákazníka. Vaše jednanie bude efektívnejšie a rýchlejšie.
  • Prednosťou je jednoduché a prehľadné menu, ktoré si môžete dokonale prispôsobiť.
  • Informácie o zákazníkoch máte stále po ruke. Vždy prehľadne zoradené a zobrazené len tie, ktoré práve potrebujete.
  • Všetky záznamy o jednaniach sú k dispozícii kedykoľvek.

ERPORT

novinka

Je doplnková služba, prostredníctvom ktorej môžete využívať plnohodnotný ERP systém od Asseco Solutions, bez toho, aby ste sa o neho museli starať. Tak, ako sa nestaráte o predletovú prípravu alebo o priebežné kontroly lietadla pri medzipristátí či o palivo, tak sa nemusíte starať o správu serverov či zálohovanie vašich dát. O to všetko sa stará náš personál. Vďaka ERPORT-u máte lietadlo kedykoľvek k dispozícii, vrátane služieb tímu dokonalých profesionálov.

Ostatné ERP produkty

Asseco SPIN

Optimalizované riadenie firemných procesov v stredne veľkých aj veľkých spoločnostiach.

  • Prehľad o Vašom biznise
  • Prispôsobivosť systému
  • 100 % zrozumiteľnosť
  • Vždy poruke
  • TOP technológie
  • Nonstop vývoj
Asseco WÉČKO

Spoľahlivý a komplexný ekonomický systém pre malé až stredne veľké firmy.

  • Rýchla implementácia
  • Flexibilita
  • Prehľad o firme
  • Špeciálne funkcionality
  • Vynikajúca cena
  • Nadštandardný servis
Asseco APplus

Celosvetovo overené riešenie pre stredne veľké a veľké spoločnosti

  • Špičková technológia
  • Manažérske prehľady
  • Orientácia na používateľa
  • Pokročilé odkazy
  • Prívetivá cena
  • Windows 10