Ako si vybrať správny ERP systém

Chcete si vybrať ideálny informačný systém pre vašu spoločnosť? Stiahnite si e-book, v ktorom sa dozviete, ako postupovať pri jeho výbere.

Čo nájdete v e-booku:

  • čo je ERP systém
  • ako si vybrať ideálne riešenie
  • ako na výber dodávateľa
  • implementácia ERP systému

Sofistikovaný hotelový systém vyladený do posledného detailu

Asseco HOREC je okamžite doma v každom ubytovacom zariadení bez ohľadu na jeho typ či veľkosť. Vďaka širokej ponuke funkcií a inováciám, ktoré denne prichádzajú z praxe, je užitočným pomocníkom pre renomované hotely aj rodinné penzióny.

Zjednodušuje prácu recepcie, šetrí čas a Vy sa môžete viac venovať svojim hosťom. Asseco HOREC sumarizuje informácie o návštevách, ponúka užitočné štatistiky a manažérske výstupy pre ďalšie rozhodovanie.

Jeden systém, množstvo výhod

Pre každý typ ubytovania
Pre každý typ
ubytovania

Vďaka svojej jednoduchosti a škálovateľnosti dokáže splniť požiadavky každého typu ubytovacieho zariadenia.

Rýchla implementácia
Rýchla
implementácia

Spoľahnite sa na našich profesionálov s dlhoročnými skúsenosťami v odbore.

Analýza biznisu
Analýza
biznisu

S prehľadnými manažérskymi zostavami a výkonnými nástrojmi na hĺbkovú analýzu vždy viete, na čom ste.

Osvedčený slovenský softvér
Osvedčený
slovenský softvér

Viac než 94 % spokojnosť klientov s našimi riešeniami hovorí za všetko.

Komplexná podpora
Komplexná
podpora

Naša sieť pobočiek Vám zabezpečí špecializovaný servis po celom Slovensku.

Nonstop vývoj
Nonstop
vývoj

Sledujeme trh aj Vaše požiadavky a Asseco HOREC neustále vyvíjame. K lepšiemu.

Inteligentný hotelový systém pre Vaše ubytovacie zariadenie

Hotelový systém Asseco Horec sa úspešne presadzuje na trhu už od začiatku 90-tych rokov. Množstvo spokojných zákazníkov prispelo svojimi skúsenosťami k tomu, že dnes sa radí medzi veľmi často používané a obľúbené systémy. Svojimi funkciami zastrešuje všetky oblasti riadenia procesov hotelovej recepcie a spolu s externými systémami a zariadeniami vytvára komplexné riešenie pre ubytovacie prevádzky. Je možné ho použiť pre všetky veľkosti prevádzok – od malých penziónov, cez hotely, ubytovne, rekreačné zariadenia až po wellness centrá a kúpele. Vďaka svojej filozofii, jednoduchosti a variantnosti spĺňa požiadavky všetkých typov zariadení.

Asseco HOREC ponúka množstvo modulov a nástrojov pre správu ubytovacích zariadení.

Rezervácie: Príjem a evidencia rezervácií jednotlivcov alebo celých skupín s možnosťou zafixovania konkrétnych izieb. Prebookovanie hotela prostredníctvom rezervácií na typ izby. Automatické potvrdzovanie rezervácií po prijatí zálohy.

Alokácie: Prehľadná evidencia a sledovanie kapacít pridelených cestovným kanceláriám a skupinám. Pomocou alokácie dokážete variabilne meniť maximálne dostupný počet izieb pre skupiny a sledujete aktuálny stav.

Príchod a odchod hostí: Ubytovanie hosťa umožňuje priradenie požiadaviek na služby, účtovanie, spôsob platby alebo vzhľad záverečného účtu. Pri odchode je stav účtu automaticky kontrolovaný. Dostupný je aj čiastočný odchod, keď sa izba uvoľní, ale účet hosťa ostáva otvorený. Nechýbajú funkcie ako predčasný odchod, predčasný príchod, zrušenie príchodu alebo zmrazenie účtu.

Rezervácia priestorov: Evidencia pomocou grafického prehľadu miestností, služieb, personálu alebo iných priestorov (športové, relaxačné, wellness) obsahuje ich objednávanie, účtovanie a plánovanie vrátane väzby na ubytovaných hostí alebo objednávky. Široké použitie pre kongres, wellness, športoviská, rekreačné zariadenia a pod.

Stáli hostia: Vernostný systém pre evidenciu stálych hostí identifikuje návštevníkov pri príchode na základe vernostnej karty a umožňuje automatizované prideľovanie zliav. Samozrejmosťou sú detailné štatistiky a rozšírenie číselníkov pre marketingové potreby ako aj evidenciu firiem.

Cenotvorba: Komplexné nástroje pre efektívnu tvorbu cenníkov, pravidiel poskytovania zliav a individuálnych cien, ktoré vykonávajú automatický výpočet výslednej ceny ubytovania bez zásahu recepcie. Podporuje tvorbu balíkov a účtovanie doplnkových služieb s osobitnými pravidlami cenotvorby.

FlexiRate: Externý systém, ktorý poskytuje centrálnu správu cenotvorby aj pre viaceré ubytovacie zariadenia naraz. Je plne integrovaný do systému Asseco HOREC, ceny za ubytovanie sú priraďované bez zásahu obsluhy. Riešenie FlexiRate je dodávané v spolupráci s treťou stranou.

Pokladňa: Vystavenie záverečného účtu, fakturácia, platba cudzou menou a zálohy sú samozrejmosťou. Pokladňa zastrešuje aj predaj služieb a doplnkových tovaru vrátanie sledovania stavu zásob. Asseco HOREC zároveň podporuje pripojenie s fiskálnymi tlačiarňami (v súlade so zákonom 289/2009 Z.z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice).

Uzávierky a prehľady: Všetky dôležité informácie o hosťoch, účtoch, stave pokladne a zásob, objednaných službách, finančných operáciách, tržbách a obsadenosti. Automatické generovanie potrebných výstupov a štatistík.

Prepojenie na systém Asseco BLUEGASTRO: Komplexné a plne kompatibilné prepojenie s vlastným reštauračným systémom firmy Asseco Solutions. Prepojenie na úrovni skladov umožňuje jednotnú evidenciu v systéme Asseco BLUEGASTRO skladové pohyby ako nákup, vrátenie, medzistrediskové výdaje aj inventúry sú automaticky zasielané do systému Asseco HOREC. Predaje zo systému Asseco HOREC sú prenášané do systému Asseco BLUEGASTRO, kde je možné vykonať odbyty. Prepojenie na úrovni ubytovaných hostí umožňuje položkový prenos tržieb z gastro stredísk na účet ubytovaného hosťa. Pre kontrolné účely systém Asseco HOREC umožňuje vytlačiť kópie pôvodných účteniek, ktoré vznikli v systéme Asseco BLUEGASTRO. Samozrejmosťou je automatická synchronizácia ubytovaných hostí vrátane okamžitého prenosu zmien údajov ako aj možnosť identifikácie ubytovaného hosťa kartou.

Externé zariadenia a systémy: K dispozícií je celý rad prepojení na rôzne systémy vrátane zámkových kariet, prostredníctvom ktorých je možné vybudovať komplexný informačný systém. Prepojenie s PAY-TV, telefónmi, turniketmi a inými externými systémami generujúcimi tržby zaručuje automatický presun tržby na účet hosťa. Využitie nájdu aj zariadenia ako sú čítačky čipových kariet stálych hostí alebo čítačky dokladov.

Uvedený modul hotelovej recepcie je rozsiahly a komplexný systém spájajúci požiadavky náročnej prevádzky recepcie s vysokým štandardom jednoduchosti, rýchlosti a prehľadnosti obsluhy. Doplnením o ďalšie moduly sa značne zvýši jeho využiteľnosť vo Vašom zariadení.

Reporting a OLAP: Flexibilný a prehľadný pohľad na dáta, ako sú rezervácie, pobyty, služby a účty. K dispozícii je aj filtrovanie a exportovanie do bežných formátov.

Vyberáme z modulov a externých systémov

Webové rezervácie

Modul slúži na prepojenie so systémom internetových rezervácií z webovej stránky ubytovacieho zariadenia.

  • overovanie voľných kapacít
  • príjem a evidencia rezervácií
  • online úhrada záloh prostredníctvom webovej stránky ubytovacieho zariadenia
  • cenotvorba FlexiRate

Asseco BLUEGASTRO

Komplexné prepojenie s reštauračným systémom Asseco Solutions.

  • automatická synchronizácia hostí a paymastrov
  • identifikácia ubytovaných hostí kartou
  • evidencia skladových zásob recepcie
  • položkový prenos tržieb na účet ubytovaného hosťa

Monetka

Aplikácia, ktorý pokrýva problematiku zmeny peňazí. Ideálna pre zmenárne, ubytovacie zariadenia alebo cestovné kancelárie.

  • nákupy valút, odpočty valút
  • pohyby pokladne - dotácie, vklad, výber, odvod
  • denné a mesačné uzávierky, prebierky, generovanie štvrťročných výkazov
  • stáli hostia

Wellness

Spoľahlivé prepojenie s externým wellness systémom cez interface Wellness Standard.

  • poskytovanie zoznamu hostí s otvoreným účtom
  • poskytovanie zoznamu paymastrov
  • prevod položiek účtu na otvorený účet hostí
  • sledovanie pôvodu položiek

Ekonomika

Sofistikované prepojenie s ekonomickými systémami vrátane systémov tretích strán.

  • odosielanie zaplatených účtov a faktúr
  • poskytovanie tržieb za zvolenú uzávierku
  • odosielanie zálohových faktúr
  • odosielanie faktúr o prijatej zálohe

Váš biznis má našu plnú podporu

Vždy začíname dôkladným pochopením Vašich požiadaviek a riešenia zostavujeme presne na mieru.

Pred nasadením Vám pomôžeme s analýzou aktuálneho stavu aj kľúčových indikátorov výkonnosti a poradíme s návrhom riadenia procesov.

Po implementácii systému ostávame s Vami. Spojte sa s nami spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje. K dispozícii máte telefonickú linku na operatívne poradenstvo, e-mail, online helpdesk JIRA, integrovaný portál pre klientov Moje konto a využiť môžete i osobnú konzultáciu. Vieme Vám zabezpečiť aj nadštandardnú telefonickú podporu v režime 24/7.

V prípade Vášho záujmu môžeme uzavrieť servisnú zmluvu, ktorá Vám poskytne možnosť čerpať zazmluvnené hodiny na školenia, updatey, servis a pod. Ak sa rozhodnete pre profesionálne Asseco školenia, môžete sa prihlásiť do pravidelne organizovaných školení vo Vašom regióne, alebo si objednať súkromné školenie na mieru pre Vašu firmu. Oboznámime Vašich zamestnancov s možnosťami, ako čo najefektívnejšie využívať naše systémy.

Opierame sa o preverené technológie a štandardy

Systém je postavený na trojvrstvovej architektúre: SQL databáza – Aplikačný server – Klient. Serverovú časť je možné prevádzkovať na platformách Windows a Linux.

Konfiguráciu servera a pracovných staníc vrátane vhodných externých zariadení Vám vypracujeme na mieru na základe konkrétnych požiadaviek na funkčnosť systému.


Ostatné HORECA produkty

Asseco BLUEGASTRO

Inteligentný reštauračný systém pre každý typ prevádzky.

  • Bezproblémová integrácia
  • Vysoká variabilita
  • Prevádzka pod kontrolou
  • Osvedčený slovenský softvér
  • Komplexná podpora
  • Nonstop vývoj